Jag började kura igår kväll. Jag har läst boken, sett filmen, övat buffning o ramsning och gett mej fanken på att han nu ska sova hela natten lång. Killen (8½ månad) har inte haft problem med att ligga på mage tidigare, med napp, och igår blev det kalabalik. Ingen napp o ingen vattenflaska, som tidigare varit säkra kort att lugna med. Han skrek o skrek o spände sej o vägrade att ligga på mage, så fort jag vänt över honom vände han sej åt sidan. Det går inte att hålla honom kvar, helt enkelt, vilket gjorde det omöjligt att buffa. Efter ett tag, typ 20 minuter, när jag antar att han är så slut att han inte orkar längre, funkar det att lägga honom på mage o buffa. Då är det inga problem, därifrån funkar allt. Idag har dagslurarna haft samma problem. Jag började med att lägga honom, lät honom ligga på rygg först för att se om han vände sej om själv o ramsade utanför dörren. Det funkade inte alls. Efter en kvart av skrik och motspjärn slocknade han med snyftningarna i halsen...
Vad gör jag för fel??? Jag hade verkligen laddat för detta o undrar om det "ska" vara så här eller vad jag ska ändra på?
Hoppas på snabbt svar...