Hellooo igen,
Här kommer liten rapport en hel del funderingar
Lillen sover fortfarande relativt bra på nätterna och det sista nattmålet är borta \:D/ ..sååååå skönt att slippa gå upp och mixa ihop ersättning 4.00 på mrogonen. Vi hade en natt där hon vaknade och verkade hungrig men åt knappt något.....så nu vet vi helt säkert att hungrig är hon inte på natten [-X
Det vi får göra ibland är att vända henne från rygg till mage när hon blir ledsen. Oftast kan hon somna om själv......men hon har lite problem att vända sig till mage i sängen av npgon anledning. .....på golvet har hon inga problem med det
Nu lite funderingar

Hon strular fortfarande på sina dagslurar.....hon vänder sig oftast över till rygg och spenderar tiden med att jollra och leka......vilket är mysigt iofs.....med då sover hon ju inte

Vad göra

Har märkt att om jag ger henne nappen så somnar hon in ganska så lätt.......oftast spottar hon ut nappennär hon somnat.....men är lite rädd att hamna i nappträsket
Efter att ha varit i vagnträsket upp till öronen.....är vi nu rädda för alla träsk

Dit vill vi inte hamna igen

Hon vaknar fortfarande upp tidigare på alla sina lurar när hon väl somnat så hennes 45 minuters lurar blir oftast bara 20 minuter. Hon vaknar också vid 6.00 istället för 7.00 ....då brukar hon iofs somna om efter ett tag.....men där får hon också för lite sömn ju
Hennes dagslur har vi kortat av till 2 timmar då hon alltid vaknar efter 2 timmar........så har gett henne enligt schema 15 timmar istället för 15,5.
Men.......hon är helt klart övertrött på kvällarna och jag förstår ju varför ....men vet inte hur jag ska få henne att sova på hennes lurar????????Tips

Vi kör schema enligt 11,5-45-2-45

En annan fundering jag har att när vi lägger henne för att sova så gråter hon för det mesta ett litet tag iaf.......(om hon inte vänder sig på rygg och ligger och leker). Borde inte det avta...jag menar att hon bara läggs och så sover hon

Funderar på om vi borde kura henne på riktigt efter semestrarna.........låter det som en bra idé?
Vi bekräftelseramsar henne vid varje lur och har gjort det i 3 veckor.
stor kram