Helt otroligt..jag har nu sedan en vecka förlängt vår morgon till kl 7 och natten börjar en timme tidigare, kl 19. Inte en enda gång har jag fått ramsa eller annat, hon sover med undantag för några små gruffar som hon löst själv
Så coooool 8) 8) 8) 8)
Men nu har jag lite problem själv. Jag sover rent ut sagt S**tdåligt. Drömmer, vaknar mitt i natten och måste upp på toaletten. Är det någon av er som känner igen det här?
Som att jag är orolig för något, vet inte vad.
Sen till nästa undran. I Barnaboken finns det en rad som har fastnat i mitt huvud och jag blir inte av med den. I kapitlet för 3-4 månaders bebisar står det "att vända sig från mage till rygg går i ett huj".
Emma har vänt sig kanske 10 gånger och det är inget hon gärna gör.... Jag bara undrar om det är ok att hon ännu inte visar tecken på att vända sig speciellt ofta och från rygg till mage har aldrig hänt, knappt med hjälp heller..
Numer är det heller inte speciellt kul att ligga på mage. Jag har flera leksaker jag alternerar emellan, men hon blir frustrerad och arg efter 5 minuter. Kan det vara så att hon tycker att det är för tungt att hålla upp sig själv med armarna? Frustrerad över att hon inte kommer någonvart? Några tips på vad jag kan göra?
/Tessan