hej!
natt 2 avklarad. hon vaknade ett par gånger som hon fixade själv på förnatten. kl 04.30 alltså en timme tidigare än gårdagen var vi (läs maken) tvugna att gå in och hjälpa till. han satte igång med vagning och ramsa. hon var mer arg inatt. fick skrika upp sig mellan varven och vi testade att bara ramsa också.
kl 05 somnade hon faktist med ramsan.

efter tio minuter var hon igång igen. nej. så här kan vi inte ha det til kl 7 insåg jag. dessutom spände och läckte brösten en massa så jag var på vippen ett par gånger att ta till dem.

mozart! vad menar du säger maken. ska jag ut i vardagsrummet med henne och sätta på skiva? japp! (han är inte så påläst utan litar på mig och gör som jag föreslår

)
och minsann. hon somnade om på direkten! sov en timme till 06.30. mozart åkte på igen och hon somnade om på ett par minuter. 06.50 gjorde vi GLAD MORGON!!!

kan det inte bli så att hon vänjer sig vid att mozart ska finnas med i bilden för att somna om i vargtimmen?

ska vi avvakta när hon vaknar och invänta att hon riktigt skriker upp sig och inte fixar det själv och då ramsa? eller är det pangramsa som gäller vid minsta pip? lyckas inte den så måste vi ju ändå upp och vagna/ramsa för att lugna henne.... kanske bättre då att avvakta, eller?
vi håller nu samtidigt på att sätta daglurarna inne i spjälisen för kommande flytt. hoppas det inte blir för mycket för henne. där har vi fått lov att ta till buff och solfjäder ibland och det är ju också nytt för henne.
lilla skruttan. vi kämpar på!
kram!
Linnéa 30 okt -05 (40+1), kurad vid 10 månader. Ett litet hjärta.
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!
- Efter regn kommer solsken! -