Jag förstår inte..
Jag förstår inte..
ThereseB
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
När du går in på föräldraforumet som du ju har gjort, hittar du rubriken Sova hela natten-kuren. Under den följer fem punkter som innehåller hela klabbet, om man säger. Inklusive Lathunden, Verktygslådan (med solfjädern) och allt du behöver veta. Dessutom finns boken Sova hela natten, med instruktions-dvd, att rekvirera via förstasidan på denna hemsida. Där har du hela paketet på ett bräde plus en massa frågor med svar gällande de olika åldrarna
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Hej och välkommen!
För att hitta lathunden så går du tillbaks till Index. Där klickar du på "Sovahelanatten-kurnes filosofi och metod" där hittar du lathunden. För att hitta info om solfjädern så går du in på "Verktygslådan: Förutsättningar och basbegrepp"
Jag föreslår dock att du läser ALLT som finns på Index! Först då kan du börja förstå vad kuren går ut på.
Lycka till!
För att hitta lathunden så går du tillbaks till Index. Där klickar du på "Sovahelanatten-kurnes filosofi och metod" där hittar du lathunden. För att hitta info om solfjädern så går du in på "Verktygslådan: Förutsättningar och basbegrepp"
Jag föreslår dock att du läser ALLT som finns på Index! Först då kan du börja förstå vad kuren går ut på.
Lycka till!
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!
Oj! Anna hann visst före mig! 
Jenny, mamma till