Hur länge kan vargtimmen härja. Som en klocka vaknar hon 4 och håller på till kvart i sex då marginalkvarten används och jag tar upp.
Hon är ju för liten för ramsa och eftersom det på natten händer INGENTING så låter jag ju henne vara men hur ska man lösa vargtimmen på små bebisar?
Buffa eller låta vara? Storasyster som i dagarna har börjat skolan blir väckt när jag låter henne hållas så jag vill verkligen få henne att somna om..
Ska jag kanske lägga henne i vagnen och vagna kort istället precis när hon börjar?
När hon skrikit upp sig rejält reser jag mig upp och ger henne nappen som hon tappat och då är hon lugn någon minut. Nu börjar mina reserver ta slut eftersom jag även har problem under dagarna så jag hinner inte sova ikapp något
Jag vill inte tappa detta bra som vi är på väg emot. Jag klarar heller inte av att Glömma nappen på ett dygn då förra gången jag försökte var hon ledsen länge..Tyckte jag alltså.
Är det enda alternatiet för att få henne att sova att ta bort den ska jag kämpa men kan jag få andra råd blir jag tacksam.
/Tessan