en glad morronrapport från oss kommer här!
Jag bestämde mig igår för att jag nog behövde tagga ned lite och låta henne grymta/protestera mer än jag gjort hittills. och att bästa medlet för det var att försöka sova mer själv eller hålla mig sysselsatt med nåt. Och för första natten stängde jag dörren som hittills har varit öppen mellan vårt sovrum och korridoren där dottern har en avskärmad del.
Hon vaknade som vanligt vid midnatt och grymtade till, men jag stoppade en kudde över huvudet för att inte ligga och lyssna efter minsta lilla ljud- och vi somnade båda om.
Mellan 4 och 5 låg Jag vaken och inväntade hennes sedvanliga uppvak... som inte kom då men tjugo i sex. Pangramsa och tv på. Funkade inte, så då gick jag in och gjorde solfjäder en stund och hon blev lite tystare under ramsan ut. Drog igång igen- jag kontrade med dammsugarn

andra bekräftelsen accepterades och halv åtta väcktes hon med väckarklocka!
nu följer ju iof sig det här vårat mönster: varannat dygn framåt, varannat dygn nästan bakåt. men ingen natt har varit så bra som den här! Nu gäller det bara att peppa för imorrn bitti, ifall hon vaknar riktigt tidigt, å hoppas att jag kan känna mig lika lugn å säker då som jag gjorde imorse

5-månaders och kur startad 1/1 09.