Nu är det 1 månad sedan vi drog igång kuren, och min lilla skrutt är så otroligt duktig! Vi har haft 3 eller 4 riktigt jobbiga nätter, men annars har det flutit på otroligt bra! Dom senaste dagarna tycker jag också att läggningarna börjar gå lite snabbare, så man kan konstatera att jag är nöjd iaf
Men - till saken!
Jag ammar endast morgon nu, och vet inte riktigt hur mycke och av vad jag ska fylla ut hennes matbehov med. Hon har fått gröt 2ggr om dagen och sedan trugar vi med "vanlig" mat, men det är inte så poppis.
Skulle väll vilja dra ner så det blir gröt 1ggn om dagen istället, känns liksom som att det tjatas ut, men å andra sidan gillar hon det...
Välling är bara BLÄ!
Såhär är schemat!
07:00 Vakna... ammar.
08:45-10:15 Sova
11:00 (ca) Gröt
12:00-14:00 Sova
14:00-15:00 Nångång där emellan så försöker jag med mat...
17:00-17:45 Sova
18:00 (ca) Gröt
20:00 Sova
Sen är det en sak till jag tänkt på. Jag skulle gärna vilja ha natt 20:00-08:00 men eftersom vi sover i samma rum och sambon går upp ca 6:50 så kommer hon ju förmodligen störas av hans väckarklocka som ringer...
Men om jag ända skulle kunna ha natt mellan dom tiderna.. hur skulle då hennes schema se ut tycker ni?? Det är ju ändå en hel timme som ska tas bort från dagen. Och 20min's lur är jag inte så förtjust i då det kan ta en kvart bara att somna...
Ska väll tillägga att hon är 7 månader