HJÄÄÄÄLP!!!!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Och tänk på att ni kan lägga honom 19, alltså! För jag tror att det underlättar er läggning ikväll om han inte är övertrött. Läs av och kör på!

Lycka till nu i kväll! Lyssna, Svara, Avvakta... :wink:

kram Åsa
elsassa
Kontakt:

Inlägg av elsassa »

Han höll sig vaken och fräsch till 19,30 sen tog det 1 min tills han somnade :lol:
Skrek, avvaktade tills han gick ner lite, ramsade igen sen somnade han. Bekräftade.

Svår att få ner i varv, men vi la honom ändå för att undvika att han skulle bli övertrött.

Tusen tack för hjälpen :D

Kramar Karin & Tony
Tim 080108
Amanda 091008
Gäst

Inlägg av Gäst »

1 min, underbart, så underbart :D !.

Det enda ni behöver hålla i minnet nu är att fortsätta på samma självklara väg. Och att inte bli förfärade om det nån gång strular, för det kan det göra för alla!

Ha det gott,
Åsa
elsassa
Kontakt:

Inlägg av elsassa »

Jag undrar en sak...Tim skriker, tystnar, skriker tystnar ska jag då bekr ramsa varje gång han blir tyst? Det verkar inte ta han skriker ändå igen?
Så höll han på inatt i ca 1h och sen somnade han efter bekr ramsan. Just nu håller han också på så. Så svårt att veta om jag ska vänta lite längre med ramsan? Som det är nu är han tyst ca 5 sek.
Har lite svårt att få koll på hur jag ska göra får väl skylla på trötthet.
Han låter inte hysterisk verkar mest skrika lite i protest.
Karin
Tim 080108
Amanda 091008
duggan

Inlägg av duggan »

Hejsan :D

Javisst bekräfta för var gång, ingen stress det är så här du jobbar in rasan, du lugnar, han frågar, du lugnar, hand frågar, sista ordet blir dit, du har kollen, du leder och visar hur det går till här i världen!

//Malin
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
elsassa
Kontakt:

Inlägg av elsassa »

-Tack för alla tips!
Helt underbart och ett stort stöd medans vi genomförde kuren :D

Nu sover Tim 19-07 utan uppvak utan att skrika när vi lägger honom dag som natt :D :D

Kram Karin
Tim 080108
Amanda 091008
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"