Är det min SON jag klagar på?? Du förstår kanske inte att JAG inte vet vad jag ska göra!! Det är JAG som känner vanmakt och inte vet vad jag gör för fel!!! Är det att klaga när jag säger att han gnäller o grinar??? Vad kallar du det när ett barn gnäller?? Att dom pratar kanske?

Är det att klaga att sitta o leka eller gå med sin son??? Det är inget jag klagar på jag blir glad av att se honom nöjd o glad.

Att packa in honom i bilen menas han i bilstol, vagn i bagagelucka väska med allt som ska med, det är att packa in ALLT skulle jag sagt. Inget klag med det.

Efter en stund tröttnar barn på att sitta i vagnen på köpcentrat och då klättrar dom ur, då drar du slutsatsen att jag klagar

Det vet väl alla att det är så!!

Min andra kille började "gnälla" om mat o leka -inte så konstigt när jag satt här vid datorn o lillebror sov. Tycker inte jag är nåt konstigt med att gnälla om lite uppmärksamhet då!! JAG klagar iallafall inte om det -jag tycker om att leka och underhålla min son och passar gärna på när lillebror sover att tex hälla ut smålego på golvet och sånt man vill undvika när lillkillen är med...:
Snacka om att dömma nån

Vilka j.. slutsatser du drar, försök att läsa det genom en annan synvinkel i stället för att bara dömma ut en så där!!
Allt jag gjorde var att beskriva "problemet" om man får kalla det så, för att få hjälp och svar när jag tyckte att jag försökt allt jag kom på för att få min son nöjd.

Mina barn är det bästa jag har, hoppas ingen fått för sig nåt annat. Jag gör ALLT för dom