Hej!
Jo, jag mår bra faktiskt!

Har mest lite "sista tiden krämpor". En vad som svullnar när jag rör på mig för mycket, foglossning och mycket förvärkar, speciellt på nätterna. Men idag är det v 37+0= kakan är färdigbakad!

I går storstädade jag huset

, maken jobbar igen, lite kortare dagar men det funkar. Känner mig pigg faktiskt!
Kakan är en lugn bebis, varit inne till Lund för kontroll igen då han inte rör sig 10 gånger per dag alla dagar. Skönt att se att allt är bra. Han låg och mös med händerna för ansiktet och knöt och sträckte lilla handen hela tiden. Läkaren var imponerad av att se så bra finmoterik, samtidigt gav han en liiiten buff med foten, som jag såg på skärmen samtidigt. Jättebra att kunna se så bra fin- och grovmoterik redan i magen

Så han är en frisk och fin bebis, bara det att han är lite stillsam. Min vännina säger att han är en tjock CHOKLADkaka. Att det är därför han är så still, för han är tjock

gillar inte motion 8)
Tagit fram kläderna som kakan skall få ha på BB och hans filt. Skall försöka packa BB-väskan i helgen. Arvid och jag skall göra det, efter inspiration från Emma
Tänk, snart är det dags

(eller så tar det ytterligare 5 veckor men det behöver vi ju inte säga högt.... 8) ) Jag är nog redo. Så redo man kan bli då!
Anna