Bästa kommentaren igår:
Jag ler när det är roligt...
Jag gillar Lars som person, personlighet och motvikt. Är det inte från hjärtat är det inte äkta och i hans värld inget att ha hur väl inövat och passande det än är. Kan man göra annat än gilla en sån människa?
Jag tycker Johan fick oförtjänt dålig kritik och Yasmina ofattbart bra dito!

Det var blekt och mesigt. Hon sjunger "fint" och det passar inte till en sån popdänga. Intetsägande. Hon är söt och dansarna gjorde ett toppenjobb som gjorde fler än jury-Andreas förblindad tror jag.
Loulou sjöng skitbra tycker JAG men hennes halsont gjorde att hon blev självmedveten på ett sätt som minskade självsäkerheten och det syntes på scen. Hellre surt med Attityd än rent med svajigt självförtroende (känns det igen?

)
Anna

Asbra låt asbra framfört.
Alice behöver rikta sig utåt mer men det kommer tror jag. Igår "upptäckte" jag hennes coolt hesa röst. Hon har en skönt ambitiös inställning. En arbetshäst tror jag. Det kommer att betala sig snart.
Kevin är som en hundvalp på uppåttjack. Söt och lite påfrestande men han kan. Proffsig. I output kan han lära Alice ett och annat.
Lilla Robin är juryns gullegris. Igår förstod jag lite mer varför. Alla de unga är ju så ofärdiga och egentligen kan man inte ställa samma krav på dem som på de som är äldre av flera anledningar. Igår såg jag lite bus och glimt i ögat som jag gillade.
Stora Robin sjöng så klent att jag drabbades av sekundärskam vilket jag sällan lider av annars. Han såg rädd ut.
Jag gillar Jespers röst och jag tror att han hade kunnat bli bra med lite mer pepp. Jag tycker de varit taskiga mot honom.
Päivi, jag tycker
surt är ett utmärkt ord!
Kram Jannika