Oj! Det var längesen jag skrev... Jo, jag ska förklara hur det gick till.
Han somnade i bilen, efter ganska mycket gnäll när kl var 19.30 ungefär. Så fort vi var framme vid 20-tiden så vaknade han, vi lade honom i vagnen och gick in till våra kompisar. Och körde in honom direkt i ett mörkt rum, men han somnade inte om på 1,5 timme!!

Han skrek och skrek och skrek. Jag ramsade och ramsade men det hjälpte inte, till slut fick jag alltså gå in och vagna honom, ända till sömns, för så fort jag slutade skrek han hysteriskt. Jättehemskt var det...

Speciellt för jag hade skrytit så mycket i förväg om hur bra han sov...

När vi hade ätit färdigt och skulle hem till svärmor och sova så gick det bra. Han vaknade när vi förflyttade honom till bilen och somnade inte om, men så fort vi kom hem (tar bara 5 minuter att köra däremellan) och jag lade ner honom i resesängen så sov han gott!! Så jag tror att det är vagnen som är problemet. Han somnar inte med ramsa i vagnen utan jag måste köra honom fram och tillbaka, att jag inte fattade det snabbare!!!
Men men, ingen kur sabbad i alla fall. Han är jätteduktig varje dag... Jag har i alla fall lärt mig hur jag ska göra med vagnen nästa gång. Man kanske ska kura honom i vagnen också?