Hej, vad kul att läsa om era bravader i svampskogar och på bokpresentationer och bland skrämselrapporter

!
Kommer ytterligare egorapport från Jennyland

:
Abbe sover och är rätt så glad

. Kuren ställdes in, eftersom han liksom själv bestämde sig för att kasta bort nappen och börja sova hela nätter två nätter innan kurdags

. Lönt att kura en unge som sover? Nej... Förlåt igen Nilam för att jag bokade upp dig och sedan ställde in, men du kan tro att jag är glad att vi får sova! Tre hela nätter har han sovit nu, fast imorse var det lite vändningscirkus som han löste rätt bra själv.
Anton är suuuuuuk. Fösyld. Han pratar obegripligt genom sin täppta röda näsa,
Babba oaodogooooaaaauie. De vill ja, babba!

undrar jag? Vad säger killen?
Han är inte så glad heller, slår och sparkar oss. Och ledsen vid sovdags. Fast igår var vi ute en stund på eftermiddagen, och det var lite happening på fotbollsplanen brevid oss. Så Anton fick åka elbil två varv runt kvarteret och dessutom köpa fyra bitar lördagsgodis! Då var han glad!
Och sen såg han några killar med en
tjäkbååd

Nån som vill gissa vad det är?
Mamman och pappan, ja, vi mår nog bra? Ingen aning faktiskt. Vi överlever och dagarna går och livet snurrar i vanlig takt och snart kanske energin räcker till mer än att överleva? Vi har två sköna resor att se framemot nu de närmaste månaderna, en söderut till Barcelona och en norrut till jämtar, släkt, fjäll och fjällfolk

.
Vi skulle även gjort en resa till Ecuador över julen, med min familj. Det hade varit SÅ HIMLA ROLIGT och spännande, men jag fick lite panik bara över att fundera på hur det skulle gå med en 2,5-åring och en 7-månaders i en hydda i djungeln och på en segelbåt runt Galapagos (ja, ni hör vilken resa...), så vi bestämde att göra lite lugnare resor. Jag hoppas att både Galapgos och Amazonas finns kvar ett tag till, för dit vill jag åka en dag. Men kanske inte precis just nu.
Vet inte om du läser Nancy, men extra stor kram och massor av kärlek till dig

! När du piggat på dig, så längtar vi efter dig, kan du tro! Både på forumet och på riktigt!