Jag läser och njuter, ni är så härliga hela bunten
GRATTIS SusanD i efterskott! Hoppas att du hade en underbar dag!
Nä, nu måste jag väcka lilla juvelen. Vi "ses" ikväll
Och KikiNancy skrev:Ytterligare ett förvirrat inlägg från Nancy... När jag skrev: "hoppas jag inte missat nån nu" menade jag av dem som skrivit efter mitt eget sista inlägg. Såklart att jag vet att det finns fler surödlor i tråden, Jenny, Elle, Tinis, Päivi etc.
Nancy
Mäh, fattar jag väl. Jag försöker vara lite rolig. Går sådär.Men hallåååå!!! Fisk,fisk betyder ju bara att det är ett lejon ute och fiskar efter lite gratulationer på sin födelsedag, ju.
Vi kommer!SusanD skrev: Och ni, nästa år kanske Mama Su och Fat A ordnar en helgträff men då måste ni ju komma för annars blir det ju för tråkigt.
Nu blir jag jättenyfiken och lite förvånad - vad jag vet har jag inte gjort några inlägg i nån föräldratidningEwa skrev:Mia: Läste minsann ett inlägg av dig i en föräldratidning jag lånade här nyssens! Tjusigt formulerat, som vanligt![]()
Ewa har inte förväxlatmiar70 skrev:Nu blir jag jättenyfiken och lite förvånad - vad jag vet har jag inte gjort några inlägg i nån föräldratidningEwa skrev:Mia: Läste minsann ett inlägg av dig i en föräldratidning jag lånade här nyssens! Tjusigt formulerat, som vanligt![]()
- kan det vara nåt de hämtat från nätet
Eller kanske du förväxlat mig med nån
![]()
Ahakiki skrev:Ewa har inte förväxlatmiar70 skrev:Nu blir jag jättenyfiken och lite förvånad - vad jag vet har jag inte gjort några inlägg i nån föräldratidningEwa skrev:Mia: Läste minsann ett inlägg av dig i en föräldratidning jag lånade här nyssens! Tjusigt formulerat, som vanligt![]()
- kan det vara nåt de hämtat från nätet
Eller kanske du förväxlat mig med nån
![]()
Vi föräldrar förra numret har sexbarnsmamman uttalat sig
![]()
helt klok som vanligt
det är nog taget från nätet rakt av. Jag såg det men sen glömnde jag kommentera det...
![]()
![]()
Va? Vilken bild? Var? När? Hur? Jag vet ju inte hur man lägger ut bilder, jag har inga i profilen.Ewa skrev:Men henne har jag ju bara sett på bild, så det har jag egentligen ingen som helst aning om.
Heja Bajs-Disa!Ewa skrev:Vem behöver lära sig prata. Det är bara att ge sig på det tyngre, teoretiska artilleriet på en gång.
katten skrev:Jannika! Rart med så många variabler. När det ändå blir Kines-Thore.
Men sång fick hon förstås. Bullar. Hur många som helst. Och en målarbok.
En målarbok och kritor som hon egentligen fått av en annan än oss men inte fått titta på än....
Tja, ingen kan beskylla oss för att konsumera ihjäl oss. Eller köpa våra barns kärlek .