Och så får man hoppas vädret är skapligt varmt och skönt ända in i oktober, för jag lär väl gå i sandaler till dess.
Kram Jannika
Jag mår oförskämt bra just nu!miar70 skrev:Vad skönt att allt ser bra ut, hoppas du får må bra nu resten av gravven![]()
Kramar från Mia - och HÄR är det inte tal om nån sommarsol, snarare nästan minusgrader och nordanvindar
...
Jo tack! Jag slutade röka innan jag blev gravid och svällde upp som en ballong.ÅsaB skrev:Hej!
Vad roligt att allt känns så bra! Och visst är det häftigt med fosterrörelser? Det är då man blir gravid på ett mer konkret sätt, tycker jag. Då fattar jag ordentligt vad som händer. Lynnig kan man ju vara ändå och tjockare händer det ju också att man blir, utan att vara gravid!![]()
(Känner lite då och då att det sprattlar till i min lilla putmage också, men det dröjer innan det kommer loss ordentligt.)
Vad spännande att fira en student och att samtidigt ha en liten i magen! Helt förståligt att tårarna stod som spön i backen! Det hör ju liksom till!
Du fortsätter att vara min idol!!
Det där med foglossningen är konstigt, jag är plötsligt bättre.Nancy skrev:Oj, v.22+2, snart går du ju om mig ju
![]()
Hur går det med foglossningenSjälv äter jag magnesium varje dag, precis som fjällmor gjorde. För egen del håller det värken i schack. Skall till BM nästa vecka och även dubbelkolla med läkare där ang dosen. Fast jag åt hela förra graviditeten utan att fråga nån... 8)
Kram från Nancy