Hej!
Här är det fortfarande struligt vid dagslurarna... jag som trodde det snart skulle vara över. Innan har det inte varit så mycket strul men helt plötsligt kom det som ett brev från posten. Allt är helt upp och ner.
Han har nu börjat att krypa en del, inga långa sträckor men lite hit och dit. Så jag vet inte om det är det som strular till det, men kanske ska vänta lite till och se.
Så här ser det ut vid dagslurarna: lägger ner han glad och sprallig, lägger honom tillrätta, trycker till och ramsar mig ut. Redan här är han ledsen men det känns som att han lysnar färdigt på ramsan för att därefter bli riktigt arg och ledsen. Gör husljud, radio och tv är på men han blir bara mer ledsen. Nu har han börjat och bli så ledsen att han nästan tappar andan och börjar hosta. Är så rädd att han ska kräkas när han gör så
I dag sov han ca 40min totalt av de 1,5 tim han egentligen skulle ha gjort.
Det har pågått allt för länge nu tycker jag. Jag vill ju bara att han ska må bra! Och att han får sin sömn som han så väl behöver. Samtidigt vill jag inte att han ska ligga och skrika så länge som han gör. Han blir bara tröttare av det. Jag är så rådvill just nu
Visst är det väl så att man ska dra ner på sovtimmarna när de är 7 månader? Hur många minuter? Och är det bäst att korta ner em-luren då kanske?
//Jenny