Kalaskakan skrev:Jag kontrar Tinis inlägg ang att ha fått se Klimp med att jaaag minsaaann ooockså fick se TinisFamiljen Och jag lovar er att bilderna överenstämmer exakt med den karisman Tinis utstrålar i alla sina svar! Jag skall ha in Klimp i bilen en ledig helg och så skall vi åka och (våld)gästa Tinis, så har jag bestämt.

Du menar bilden från nyårsafton när man hade SMINKAT sig och fönat håret???? Och bilden på hela familjen som efter styling togs för att skickas ut i julbrevet???? Jaja... då förstår jag.... Annars skulle du se mig en vanlig dag här med otvättat hår (jodå, han har en poäng där, sonen) och hormonpluttig hy.
Och det där med våldgästning, du skulle bara VÅGA låta bli!!! Min sovgudson, som du sa...snyft snyft

MÄEN, vi har kaos av stora mått och kommer dessutom vara borta hela maj och stora delar av juni så att byggarna får hållas.
Men i höst!!! Tjejer, ska vi ha en kackeltrådsträff i höst? DET vore nåt det...
Blivandemamma skrev:Jag är faktiskt lite nyfiken på hur Tinis ser ut! Har tänkt på det flera gånger faktiskt haha! Svårt! Smal har jag förstått, lång har jag alltid tänkt, mörk har jag med tänkt (eller mörkhårig då men jag kan se henne ljus med haha!). Så jag börjar fundera på att KRÄVA ett foto!
Ujuj, jag får nog stämma i bäcken här lite. Tunn upptill, ja men med lagom stinna ridbyxlår därtill

. Jag har efter båda graviditeterna rasat i vikt av all amning och mina konstiga ämnesomsättningshormoner, men nu börjar jag återhämta mig (utom tuttsen du, som är som du säger om dina, Kiki, obefintliga... trist

) 1,72 lång och väger 61-62 kg sådär just nu. Är normalt råttfärgad/blond men har just nu lite mörkare färg i håret. Ganska kortklippt för tillfället (saknar tofsträsket å det värsta!!!).
Men du, Blivandemamma är definitivt mörk, eller hur? Ganska kort också, va??
Och lille Arvid... hm... inte dags för förtrots ännu väl. Näää, det är bara ettåringens härliga utforskaranda. Flytta på grejerna istället så du slipper passa så mycket. Kanske...Signe är av helt annat virke än storebror. Han var på ALLT, rev ut ALLT och härjade som en galning. Min lilla flicka tittar lite fint och känner och lägger sedan tillbaka. Mysko...
Förresten vad Kalaskakans Mio och Arvid är jämngamla. Har ni tänkt på det?
Krümel, det låter kanon med dubbelvagnen. Jag tyckte min var för stor så det blev aldrig någon här. Men jag förstår hur pratktiskt det måste vara. Jag kommer aldrig ut på några långpromenader med den här bebisen.
Klokt det ni säger om att barnen kansk VILL att man säger nej ibland fast dom frågar... Har jag inte tänkt på.
Kiki, Gud vad jag garvar åt Mios matschema. Hur i hela friden fick du i henne allt det där??? Du är väl den coolaste!
Helgen ska bli så solig och fin, så vi ska väl njuta av vår.... eh.... lerhög till trädgård. Och plocka, plocka, plocka i grejerna inför avresan och renoveringsstart. Alla böcker, möbler och grejs ska flyttas ut ur matrum och vardagsrum. Pust!
Pst: Sonen är lugn hittills idag. Får se hur dagen fortlöper....