Det går fortfarande trööögt med käket. Välling funkade knappt idag. Det är så olika från dag till dag vad som går och inte. Idag märkte jag att när hon fick en banan i handen att känna och hålla i, så gick det lättare att skeda in mat än när hon sitter med tråkiga leksaker i handen och ser mig komma med skeden, då kniper hon igen och skakar på huvet. Är det nån sån fas nu också tro då man ska testa och visa att man har en egen vilja? Våra matstunder har blivit så tråkiga och jobbiga när det bara blir till att truga och truga hela tiden.
Nåväl. hon verkar inte svälta precis, äter pyttepytte vid varej måltid men vi får väl vara nöjda så länge hon inte är hungrig. Har börjat erbjuda henne bröstet också, vilket hon gärna tar emot, trots att jag i princip hade slutat amma..
Måste brätta om vår nattning ikväll som gick i cirkusens tecken som vanligt. Jag sa till sambon att nu ger jag upp, jag klär på mig och drar så får du fixa detta, jag pallar inte mer. Då ställer han sig och ramsar med sin höga basröst och jäklars vad tyst det blev
SÅ när vi sätter igång igen blir det han som får ta sjungandet och JAG som vilar mitt huvud. Är säker på att hon kommer höra trygggheten i hans röst och därmed somna och sova gott!