ja så känns det verklingen imellanåt. Jag började kuren i fredags, ja för en vecka sen och då tog jag både nätter och dagar själv eftersom sambon inte trodde på kuren eller pallade höra honom skrika
Det började med en kaos- natt följt av en perfekt natt (nästan).
Sen fortsatte veckan med att jag tvivlade på mig själv och det blev nästan pannkaka av allt.
Jag tog nya tag med hjälp av min tråd här inne och kom på rätt köl igen.
När dottern kom hem från sin pappa (vi är skilda sen 3,5 år tillbaka) så vändes allt upp och ner och sen dess har jag heller inte skrivit på min tråd....
Vi har sprungit mellan rummen och skrik och kräkningar så då gav jag upp.
Jag höll på tidsrutinerna men ramsandet och buffning mm blev upp och ner då jag flick släppa sonen för att assistera dottern som hostar slem så hon kräks

Där är vi nu typ. Men nätter då han vaknar hela tiden och man vagnar på (vi har lagt honom i vagnen nu istället för sängen som vi började med) under natten så nu är vi i den onda cirkeln att han inte somnar eller sover om man inte gungar vagnen
Idag tog sambon över ( som för en gångsskull är hemma vid läggning) och vi började hårt med Solfjädern i ca 20 minuter. Han skrek konstant men tystnade och sambon ramsade sig ut när han lugnat sig.
Han har vaknat två gånger efter det (jag har ej vart hemma själv) och då har han gått in igen och buffat en gång och sen solfjädrat igen c.a 5 minuter och ramsat sig ut.
Sista gången med osäkerhet då sonen kanske kanske skulle somnat själv efter att alla pruttar kommit ut

hihi!
Det jag undrar nu är hur vi går vidare.....

Rätt: Vi avvaktar och lyssnar av skriket. Är det arg så får han hålla på ett tag tills det avtar? Är han ledsen likaså? och sen ramsar vi ut?
Buffning och aolfjädern är endast i kris och då om han fastnat i sitt klagande eller skrikande?? (Han är 4 månader)

Vi sover i samma rum, ska vi gå ut med ramsan och sen smyga in och lägga oss igen eller hur är bäst? Han sover i vagnen nu som står nära sängen- ingen vagning?
Många frågor! Hoppas nån har tid

P:S Är det okej att man skriver i nån annans tråd eller ska jag egnetligen ta upp det i min egen?? Krånglar jag till det....isåfall kan jag kopiera detta till min tråd "Får man ge upp"..... D:S
TACK!