Nödrop från (förhoppningsvis) blivande SHN-kurare!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Lena H

Inlägg av Lena H »

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte skriver lika ofta som i början av vår resa, det är väl för att allt rullar på... :) Dock vill jag bara meddela (även framtida läsare av denna tråd som kanske själva precis ska börja kura) att i natt har hon sovit tolv timmar (ett kort uppvak vid 03.15)! Hon vaknade av sig själv 7.00, lades för vila 9.00 och vaknade 9.45! 11.50 började hon gnugga sig i ögonen igen, lades och somnade 12.00. 12.45 vaknade hon dock, tyst och nöjd, och därför fick hon ligga kvar. Hon somnade om igen (av sig själv) och nu när jag skriver (13.20) hör jag att hon börjar vakna. Hon är mycket gladare och piggare, och verkar väldigt nöjd med att själv veta vad som komma skall när jag lägger henne för att sova. Allt detta ska också ses mot bakgrund av att hon för bara några veckor sedan sov lite nu och då - dag som natt - och aldrig var riktigt utvilad. Så ni som tänker börja - gör det! Det är det bästa vi gjort, både för vår dotter och för oss själva! Jag vill även än en gång tacka alla er som gett oss av er tid och er visdom för att hjälpa oss genom den här tiden! Sist, men absolut inte minst, tack Anna för att du använt all din erfarenhet till att utarbeta SHN!! :heart: :heart: :heart:
Lena H
mamma till Tindra född 050301 och Tyra 070910.
Elle

Inlägg av Elle »

Vilken UNDERBAR läsning Lena :heart: !! NJUT av det ni uppnått och vårda det ömt! När du har ork och tid så får du gärna skriva om er resa i denna tråd:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010 så fler kan läsa och inspireras av er. TACK :D

Om det i framtiden dyker upp några frågor så välkomnar jag dig till "Säkra sovare med fnurra på sömntråden" :wink:

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
mari.g

Inlägg av mari.g »

UNDERBART! :heart:

STARKT JOBBAT!
Mamma till ljuvliga Leo 0707 och Tilde 1108
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"