Vad vi är duktiga som kör på trots alla hinder!!!
Jo, nu har jag kört denna kur i 3 eller 4 veckor men det sitter inte...
Min lille pojke som snart är 9 månader, sover inte hela natten... visst, det har blivit bättre men han vaknar ändå 2 - 4 gånger per natt och gnäller och ibland går igång och skriker till slut.. Kan vara vaken allt från 10 minuter till 1,5 timmar per gång.. Jag vaknar varje gång och väntar ut honom och nästan i alla fall låter jag han somna om själv men när han skriker upp sig så går jag in och gör solfjädern o ramsar mig ut.. Vill inte väcka min andra son på 3 år som sover vägg i vägg så jag ramsar inte mer utan går. Blir det fel då?! Ska jag stå vid dörren o ramsa flera gånger? Ska han bli tyst av min ramsa så funkar det inte utan jag ramsar kanske 6-8 gånger och sen går jag men han gnäller eller skriker ändå... (detta gör jag vid läggning på kvällen.)
Har gjort om i hans dags schema och det funkar bra.
Han har lite svårt att komma till ro och sova på dagarna men då har jag räknat om tiden från det han somnar så att han får sova sin tid, annars blir han så trött och orkar inte till kvällen. Blir det fel då?
Tacksam för all hjälp och peppning....
Känner mig såå trött och inte sådär jättesjälvsäker men, allting går ju men jag vill ju göra rätt..
Tack på förhand!
Kram från tröttamamma