Hur som helst vi fick en till baby som sov som en gris tills för två månader sedan ungefär. Hon har vaknat några ggr per natt och velat amma eller vyshas, hon somnar alltid om snabbt men nu får det vara nog med vaknandet. Har läst boken igen 4 !!! ggr och skrivit ut lathunden på engelska till min man (sist fanns den inte och han var inte till någon hjälp alls direkt...) Men nu när vi provat på den goda sömnen och vet att kuren verkligen fungerar ska vi kura vår lilla dotter. Problem ett är nappen, den ska vi nu sonika kasta bort...läskigt, det problemet hade vi inte med tvillingarna de tog inte napp. Vill ha peppning och kanske råd om det, hon är så van att somna med napp....men sedan vaknar hon när den trillat bort, så jag inser att den är ett STORT problem. Hur läskigt svårt är det att ta bort nappen?? jag antar att den inte ska vara med under dagtid heller...utan sonika kastas. Skulle också gärna få ett schema förslag, den 24-e i denna månad blir hon åtta månader, hon sover gärna ett par gånger om dagen, och jag kör redan med ett ungefärligt schema men annars får ni gärna komma med förslag, det ska vara mellan 08:00 och 20:00, när ska nattslurken ges
Hon kan stå upp i sängen och skakar galler när man kommer in, hur många gånger under kurens första dagar ska man gå in och lägga ner henne när hon rest sig upp...eller ska man låta henne ta sig ner själv, det antar jag att hon kan även i sin säng eftersom hon gör det mot soffor och bord...
behöver nog mest skriva av mig och peppas, känner mig lite kass som måste kura även henne men i början sov hon så bra....hon sover egentligen skapligt nu men inte tillräkligt bra....timmarna får hon men med uppvak
tack igen Anna för kuren, hjälp mig våga igen, jag vet ju att det funkar