Hoppas någon annan aventanvändare som vet.
Aventflaskor+napp
Aventflaskor+napp
Mina och Lisen slafsar i sin sin mat med glädje. Och de har nu nr 2 på napparna. De är ju nu 5 månader och de kanske behöver större börjar jag fundera.
Var kan man handla aventgrejer på nätet? Har ju 16 mil t o r för att handla sånt, inte så sugen att åka.
Vi ger ju även majsvälling, vilken napp ska man köra då?
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
Gäst
Hej!
Vi är Aventanvändare och har använt följande sedan Anton var 5-6 månader:
Till välling, nappen med skåra och 3 lägen liksom. Ibörjan drack han vällingen på tvåan, men nu vrider vi till trean. Då dricker han ur drygt 200 ml välling på 10 minuter, inkl pauser...
TIll vatten och ersättning, nappen med 4 hål.
Någon internetaffär vet jag dock inte. Ska jag handla och skicka till er??
/Jenny
Vi är Aventanvändare och har använt följande sedan Anton var 5-6 månader:
Till välling, nappen med skåra och 3 lägen liksom. Ibörjan drack han vällingen på tvåan, men nu vrider vi till trean. Då dricker han ur drygt 200 ml välling på 10 minuter, inkl pauser...
TIll vatten och ersättning, nappen med 4 hål.
Någon internetaffär vet jag dock inte. Ska jag handla och skicka till er??
/Jenny
Åh gulliga du. Vill du verkligen göra det. Det skulle ju underlätta hur mkt som helst. PMar dig också.
Vi kör 3 lägesnappen till stora killen. Har försökt med första skåran till Mina, men det kommer för snabbt då. Och Lisen suger på bra med den med 2 hål. Men det behövs ju verkligen fler hål nu.
kram
Vi kör 3 lägesnappen till stora killen. Har försökt med första skåran till Mina, men det kommer för snabbt då. Och Lisen suger på bra med den med 2 hål. Men det behövs ju verkligen fler hål nu.
kram
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
-
father of sons
Men jag hade fattat det som att deras flaskor är bra för de med kolik. Trodde inte att de hade en speciell för det.father of sons skrev:![]()
De har även en "kolikflaska" som är superbra, om man inte vill byta märke till Dr Brown.
Tack för tips beträffande pip å sånt.