gå bort på kurens tredje dag?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Puffis
Kontakt:

gå bort på kurens tredje dag?

Inlägg av Puffis »

Hej!
Jag vet att man ska försöka att inte göra så mycket "väsen" av sig under kuren, men jag undrar, tror ni att man kan gå bort och hälsa på några vänner om man bara passar in det i schemat under en vakenperiod? Blivit bortbjuden på lördag på en fika till en kompis som jag inte träffat på länge (ska bli presenterad för hennes två nya bonusbarn! :D ). Det är ju dag tre på lördag.
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Elle

Inlägg av Elle »

Hej Puffis!

Först vill jag be dig att inte skapa nya trådar som berör samma barn. Fyll bara på tråden med nya frågor så aktualiseras den. Dessutom underlättar det för oss som vill hjälpa dig så vi får hela historien. Tack :!:

Klart man kan gå och fika hos en kompis. Det är upp till er men jag skulle fokusera på lugn och ro hemma för att få till schemat. Men det är jag det:wink:

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Puffis
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

aha! Det är så ni ordnar med forumet. Det är ju såolika på olika forum...

Ja, egentligen skulle jag nog vilja vara hemma ( och SOVA, om inte annat) men jag träffar henne så sällan. Vi får se hur jag gör.
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"