Måste bara berätta!

Samtalsforum med barnen i fokus
Skriv svar
?za

Måste bara berätta!

Inlägg av ?za »

Jag gjorde mitt bästa köp igår. En hoppgunga! Jag har nämligen en son som har kommit på hur fantastiskt roligt det är att hoppa. Kan inte sitta still i mitt knä utan bara MÅSTE stå upp å studsa :D !
Eftersom han är ganska tung så blir det ju jobbigt att hålla i honom när han far omkring, men han tycker att det är så kul och man kan riktigt se stoltheten i hans ögon när han spänner hela kroppen, stel som en pinne, och STÅR upp!

Nåväl.. Hoppgungan monterades upp i morse och premiärturen blev helt fantastisk!!
:D
Hela hans lillla runda ansikte lyste upp som en sol när han kände svikten i gungan. Och när han fattade att det inte var jag som höll i honom utan att han styrde själv....!! Blicken var obetalbar!! Vilken stolthet och vilken lycka!

Med ett stort glädjetjut studsade han igång å stampade med fötterna och snurrade runt och skrattade!

Finns det något bättre än att se sitt barn alldeles överlycklig? Man blir alldeles varm i hjärtat! :heart:
Mamma till två fina killar
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Härlig läsning! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
ia

Inlägg av ia »

Tack for att du berattade! Vi har ocksa en hoppgunga och vill garna tillsammans med dig absolut rekommendera en san till alla sma bebisar! Det ar helt underbart att se gladjen hora tjuten av skratt!

maria :D
Mamma till tvillingar fodda 20 april 2004. Sover som anglar O:) :wink: efter SHN-kur vid 4.5 manaders alder
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"