KRIS!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Cec

KRIS!

Inlägg av Cec »

Hej!

Elvis gallskriker sedan en timme tillbaka. :cry:

Min fina attityd är som bortblåst och jag vill bara gråta. Jag har prövat att ramsa, buffa och solfjädra och inget hjälper så om inte annat så har jag definitivt släppt in vargen! :oops:

Vad ska jag göra? Det har varit lite strul på sistone med tänder och magsjuka i helgen men den ska i alla fall vara över nu.

Min plan för imorgon är att skratta jättemycket innan läggning(arna), väcka på dagslurarna innan han hinner vakna och bli ledsen och om detta upprepas imorgon kväll backa mera och enbart ramsa. Han kan ju det här, jag vet ju det! Låter det bra?

Jag hoppas bara att han tystnar snart så han och jag för den delen får sin skönhetssömn. :cry:

Hälsningar!
//Cecilia
Mamma till Elvis född 4 mars 2004.
Kristin

Inlägg av Kristin »

Du har ju redan kommit fram till lösningen så ta nya tag inför morgondagen och ta med superattityden 8) :thumbsup: !

Faktum är att man förvärrar saken genom att prova en massa olika saker. Been there done that :wink: !

Är han kurad sedan 7 månaders ålder? I så fall ÄR det RAMSAN som gäller!!!!!

Shit happens (ursäkta det slappa uttrycket :oops: :wink: ) så är det bara!

Överrösta honom med ramsan!!!

Återkom innan du somnar. Jag är uppe ett tag till...

Kram
Kristin -som-varit-med-om-samma-sak-förra-veckan (plutten tystnade till slut. Kanske av utmattning :cry: :?:
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Cec

Han har tystnat nu...

Inlägg av Cec »

Hej!

Tack Kristin för ditt svar. Han har tystnat nu, och det i samband med att jag ramsat och sen backat helt, en kvart senare var han tyst och jag gav honom en bekräftelseramsa som han tog emot utan protester. :) Jag hör att han ligger och vrider och vänder på sig lite men så länge han är tyst så är jag nöjd.

Jag förstår inte varför jag gör så här mot mig och honom, jag vet ju att jag inte ska springa ut och in men det är som hjärnan slutar funka ibland och då blir det så här.

Suck. Nya tag imorgon och för att inte tala inatt om han inte skulle vara helt övertygad om vargens frånvaro.
//Cecilia
Mamma till Elvis född 4 mars 2004.
Kristin

Inlägg av Kristin »

Bra jobbat tjejen =D> !

Sov så gott :sleep: !

Kram
Kristin
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"