Hur gör ni, som vill ha fler barn men inte vet riktigt när?
Jag helammar min dotter, 7 veckor gammal, och vi har inte tagit itu med preventivmedelsfrågan ännu.
Jag skulle gärna låta det bli när det blir. Men vet inte om min kille är lika inne på det ...
Å andra sidan har han inte föreslagit någonting annat!
Hur vanligt är det att bli gravid trots helamning tro?