Vi blir snart tokiga
Vi har hållt på sen 3 månader tillbaka att kura...och det går inge bra...
Korta perioder har vi fått känna att ja, nu har vi fått kläm på det, men sen skiter det sig.
Vi har kämpat med tidiga morgnar, det har blivit bättre nu, men allt annat känns inge bra. Som nu, nu har hon somnat hyfsat bra (18.30), alltid med gråt dock, sen vaknat kl 24.00 och gråtit sedan dess, inte hysteriskt men tyst ngr sekunder, ibland ngn minut, sen börjar det om, gråt, gråt. jag har gett en ramsa var 20 minut ung, lagt tillrätta 2 ggr...(det har gått 1 1/2 timme nu).
Ibland sover hon hela natten, då känns det som att man är på rätt väg.
Det känns så oerhört förvirrande, har jag gjort helt fel från början?? varför funkar det inte???och hur gör jag nu? är hon stor nog att förstå?? hur kurar jag om? det är så många bud, jag börjar gråta själv nu, min sambo pallar inte mer, han tycker att hon plågas. och vad har jag att återgå till?? DET vill jag ju inte! känns som att jag sitter i en rävsax, Jag behöver verkligen hjälp!! Jag har skrivit några gånger tidigare ang andra saker och följt de råden, det känns verkligen hemskt nu, NÄR ska vi komma till det där lyckliga som det pratas om? Jag pluggar här på nätet och jag pluggar boken, men det blir aldrig riktigt bra, det här är verkligen inge kul längre