Detär så fantasktiskt!

Vi har tvekat att lägga barnen i samma rum för att vi trodde att framför allt den stora skulle störa den lilla men det gick hur bra som helst från kväll ett!
Den lilla hade den senaste tiden före rumdelandet börjat visa missnöje när hon skulle läggas - hon skrek och var arg innan hon somnade. Nu lägger hon sig till rätta och somnar på en sekund och när den stora ligger och sjunger och pratar, går på toa osv, sover hon vidare.
Jag måste bara berätta det här för det värmer så i hjärtat att se detta!

Så ni som känner oro för att syskonen ska dela rum- gör inte det - det blir bara bättre.
Pojke, 7 maj 2002 och en flicka, 7 feb 2005, en flicka 29 mars 2009-39+6. En flicka i himlen som blev 5 månader i magen.