Hej alla!
Jag fick min underbara tjej i somras. Problem efter förlossningen gjorde att jag kunde inte kunde röra mig som jag ville, därför somnade hon alltid vid mitt bröst. Nätterna sov hon jättebra, fram till nu! Kan någon hjälpa mig reda ut problemen som jag satt oss i, hon kan inte somna på dagen utan att amma, hon har börjat vakna på nätterna o är lessen o hon är 8 månader och har kommit i "separationsåldern". Är det fel tidpunkt att lära oss nya rutiner? Hjälp snälla en som inte kan så mycket om detta!
Nybörjare
-
susanneethel
Hej!
Jag är ingen expert heller precis, men jag har ett råd att komma med. Läs allt som står här på forumet om verktygen, attityden och kuren (jag menar inte alla frågor och svar utan dom låsta trådarna som Anna W. skrivit).
Det kanske är bra att vänta några veckor, läs på och ladda attityden under tiden så att det värsta 8 månaders går över? Någon annan får gärna svara på det som har erfarenhet.
Jag är ingen expert heller precis, men jag har ett råd att komma med. Läs allt som står här på forumet om verktygen, attityden och kuren (jag menar inte alla frågor och svar utan dom låsta trådarna som Anna W. skrivit).
Det kanske är bra att vänta några veckor, läs på och ladda attityden under tiden så att det värsta 8 månaders går över? Någon annan får gärna svara på det som har erfarenhet.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022