Nybörjare

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
ijafior

Nybörjare

Inlägg av ijafior »

Hej alla!
Jag fick min underbara tjej i somras. Problem efter förlossningen gjorde att jag kunde inte kunde röra mig som jag ville, därför somnade hon alltid vid mitt bröst. Nätterna sov hon jättebra, fram till nu! Kan någon hjälpa mig reda ut problemen som jag satt oss i, hon kan inte somna på dagen utan att amma, hon har börjat vakna på nätterna o är lessen o hon är 8 månader och har kommit i "separationsåldern". Är det fel tidpunkt att lära oss nya rutiner? Hjälp snälla en som inte kan så mycket om detta!
susanneethel

Inlägg av susanneethel »

Hej! :)
Jag är ingen expert heller precis, men jag har ett råd att komma med. Läs allt som står här på forumet om verktygen, attityden och kuren (jag menar inte alla frågor och svar utan dom låsta trådarna som Anna W. skrivit).

Det kanske är bra att vänta några veckor, läs på och ladda attityden under tiden så att det värsta 8 månaders går över? Någon annan får gärna svara på det som har erfarenhet.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, susanneethel :D :wink:

:D Varför inte börja från början och läsa Barnaboken :?: Jag tror du hittar enkel och betryggande ledning där :idea:

Se inte bakåt. Det gör inte lilla barnet.
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"