Jag bara måste säga att detta är det bästa forumet som finns! Så fort man har ett litet (eller stort ) problem så söker man lite på forumet och hittar en massa bra tips. Och hittar man inget så gör man ett inlägg och får snart svar från en eller flera. Det är helt enkelt lysande !!
Min senaste fundering gällde medicin och jag hittade precis vad jag sökte. Kommer säkert fler funderingar såhär i sjukdomstider men för tillfället är jag nöjd!
Tack alla!
/Madeleine
Mamma till Nikola 030701 (ej kurad) och
Alexander 050319 (kurad 050901)
Lås inte in dina plantor i ett drivhus.... Låt den du Älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt, vill du bli respekterad av din avbild får du visa din avbild respekt! / ur "Ikaros" av Björn Afzelius
Mamma till stora barn nu: :26 ,19,14 och 12år gamla,tre grabbar och en tjej.
Jag håller med! Anna och detta forum har hjälp mig och min dotter så otroligt mycket. I början sa alla i omgivningen "Stackars er som har en så krävande dotter." Nu efter att vi i ett halvår ha kört AW:s metoder säger omgivningen istället "VIlken tur ni har som har fått en sådan dotter som sover så bra." Tur? svarar jag. Anna Wahlgren har hjälpt oss.
Kan inte annat an att instamma! Maste aven tillagga att det har forumet ar sa mycket mer seriost an andra foraldraforum pa natet. Man far alltid sa goda rad och bra svar!
Stolt och glad mamma till Anton - fodd 29 augusti, 2005 och Selma fodd 16 juli, 2007