Första gången jag skulle köra SHN kuren fick sonen (8 mån) falsk krupp och vi var tvungna åka in till akuten för han inte kunde andas. Jätte läskigt...
Nu andra gången jag kör kuren var jag tvungen att avbryta igen, för han fick jätte hög feber och hosta. Jag börjar nästan undra om det har med kuren att göra att han blir sjuk...
SHN kuren gick dock bra från start, denna gång. Första kvällen tog det bara 30 min av buffning/ramsning innan han somnade. Dan efter tog det 15 minuter. Tredje kvällen tog det längre (30 min)och han skrek mer, för han hade feber. Dagarna som följde kände jag mig tvungen avbryta kuren för han fick hög feber och blev sjuk och hade hemsk hosta. Han ville amma hela natten.
Igår var han feberfri och jag fortsatte med kuren men det var omöjligt nu att få honom att tystna. . Så fort buffningen började skrek han och han försöker även komma undan min buffande hand.
Ska man verkligen köra kuren på ett sjukt barn som helst vill bli ammat på natten?Eller är det bara att vara ännu mer envis och fortsätta ikväll igen?
Hjälp,havererad SHN-kur!!
-
Gäst