sova?vad är det?
sova?vad är det?
jag har testat allt nu på min son,snart 8 månader,inget funkar,nu har jag testat -kur i några dagar men det funkar inte heller.inatt sov han ca 9 timmar, sen har han sovit 1 1/2 timme idag.nu har han äntligen somnat med vagga,vyssja,sjunga,buffa om och om igen.Han sov bra fram tills han var ca 5-6 månader,sen blev han förkyld flera gånger och han fick sova som han ville,han har alltid sovit mycket,i i januari har han sovit bra,men i februari har allt varit kaos,han vill inte sova,jag får kämpa jämt,vad gör jag för fel?
hm, jag kan inte sga vad du gör för "fel", men ett tips är at genomföra SHN kuren! Den genomförs när man har läst på vad den innebär och man är beredd på hur man ska agera i olika situationer, dvs ha klart för sig vad som gäller. Att prova lite hit o dit (vyssa, vagga, bära osv) kan ställa till det än värre, har varit där själv
.
Läs allt om kuren här p åhemsidan och det som finns skrivet här på forumet om hur andra genomfört kuren!
Var beredd på att det kräver en del av dig, det kan ta tid in allt " sitter" och det kan gå i vågor.
Det finns många här som kan svara på dina frågor (inkl AW ) men det är du som måste komma fram till om kuren ska genomföras och det är du som måste ta in hur den genomförs
Läs allt om kuren här p åhemsidan och det som finns skrivet här på forumet om hur andra genomfört kuren!
Var beredd på att det kräver en del av dig, det kan ta tid in allt " sitter" och det kan gå i vågor.
Det finns många här som kan svara på dina frågor (inkl AW ) men det är du som måste komma fram till om kuren ska genomföras och det är du som måste ta in hur den genomförs
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Hej
Du ska inte "testa" kuren du ska genomföra den och med rätt attityd.
Då, får ni sova!
Lycka Till
Kram Carina
Du ska inte "testa" kuren du ska genomföra den och med rätt attityd.
Då, får ni sova!
Lycka Till
Kram Carina
\:D/ Foton \:D/