Så, sen han föddes har vi i princip vaggat honom till söms i våra armar. På kvällen la vi ner honom i sängen och hälften av gångerna vaknade han och det var bara att börja om, dvs ta upp honom
Nu, två dagar senare, somnar han på kvällen i sin säng på cirka 20 min utan allt för mycket gnäll. Man märker att ramsan tar. Under natten har han vaknat ett par gånger men somnat om av sig själv för det mesta.
Två gånger ramsade jag vid dörren i natt och han slocknade igen. så, det är bra
På dagen jobbar jag och Valdemars far är hemma med honom. Tyvärr går det inte alls lika bra. VAldemar skriker o skriker o skriker o blir i slutändan helt hysteriks. Idag slutade det med att pappa gick in och buffade ett bra tag
Valdemar sover 3gånger om dagen var av en av sovturerna ute. Sovturen där ute går bra och Valdemar somnar hyfsat fort men vi vill lära honom att somna i sin säng SJÄLV även på dagen.
Vi vet inte riktigt vad vi skall göra men vi VILL INTE låta honom ligga o vara så hysterisk för då känns det som om vi överlåter allt ansvar på att somna på honom och det är ju inte helt rätt...
Snälla, lite tips tack