Jag ör så otrilgt glad, upprym, exhalterad och laddad i skrivande stund. Vi har en liten Oliver på 10 månader som aldrig sovit mer än 5h sammahängande på natten och det händer inte ofta. Nu senaste månaden har det eskalerat till att han gråter 1 gång i timmen, vi har gjort allt, gått efter BVCs alla råd men tillbaka i nattmatande eftersom vi är helt utslagna då var har en till pojke på 3,5 år, som förvisso sover jättebra. Måste medge att vi gjort så mycket fel med Oliver sömn och bekräftat vargen såå ofta. Tagit den enkla vägen med flaska på natten då han åtminstone för en stund somnat (egentligen mer däckat) mm.
Men nu känns det som att vi fått wn gåva sänd från ovan genom att jag hittade Annas SHN kur på nätet. Vi har köpt boken och håller på att bibliskt lära oss den. Både min sambo och jag är taggade och längtar efter att få sova i samma säng igen (en av oss sover på madrass på golvet med Oliver i hans rum). Ingen sover, oliver är sååå trött, sover dåligt även dagtid nu och äter så dåligt, utöver flaskan som vi fått återinföra då han matstrejkade i 2 dagar.
Men jag har en fråga såhär direkt som jag intr hittat ngt om i boken.
Kan man kura på så vis att Oliver sover på mage i sin säng nattetid men att han vagnas i sin sittdel, som är fälld i liggande läge men där han ligger på rygg, för datidslurarna?
Tacksam för svar och ev övriga tips i detta