Åh tack snälla att du svarar!
Jo! Jisses.. Det schemat fungerade i två dagar. Jag och pappan var mäkta förvånad över att han orkade. Men det fick vi äta upp sen.. Mamma var övermodig och trodde han orkade Hur bra som helst.. Det slutade bara med skrik och elände och missnöje. Och mitt i alltkände jag hur jag nästan svek honom. Det blev ett par dagar där som inte var roliga och vi var helt färdiga pappa och jag.. Vi avbröt ju heller inte med en gång utan försökte ett par dagar eftersom man ska ge ett nytt schema en vecka.. Usch ja! Det blev inge bra!!
Jag har ändrat igen så nu har han
07.00 god morgon (gröt)
08.45 vila (45)
09,30 vakna (10.30 mat)
11,30 vila (2timmar)
13,30 vakna (mat)
15,30 vila (20 min)
15,50 vakna (16,30 mat)
19,00 god natt.
Idag fick han tillbaka sitt gamla schema igen. Och han är redan min underbara kille! I veckan har vi inte känt igen honom.
Fick verkligen lära oss att det är som du säger, mer än två timmar vaken är nästintill omöjligt.
det blev mycket lättare med måltiderna igen. Han äter bara fast föda.. Kunde inte amma honom på grund av en bröstförminskning. Så han har fått ersättning från start. Och ungefär vid nästan fyra månaders åker introducerade vi mat. Och idag har killen en ljuvligt aptit.. Äter kött fisk kyckling och allt därefter!
det mesta föll på plats idag.. Men inte allt

Igår skapade jag en ny tråd angående att han inte kan somna själv längre.. Det är en lång tråd.. Absolut inte min mening men det blev att skriva oss sig lite. Man har massor att säga när man väl börja skriva här på forumet.. Det är en massa bråk och skrik under framförallt hans långvila.. Enormt svårt att somna, och somna om. Du får jätte gärna läsa om du vill i den riktiga tråden. Och komma med lite svar..

idag tog det 40 minuter under lång vilan innan han somnade om. Och det är INTE likt honom!
Usch ja. En lång vecka för en bökig mamma. Ångrar absolut att jag ändrade schemat då jag trodde att det var vaken tiden som var problemet. Men det insåg vi ju snabbt att det inte var.
Återige tack för ditt svar..hoppas jag fick med allting . Haha

<3