I morgon är uppföljningsveckan över och då har vi totalt kurat honom först de 4 inledande kurnätterna/dagarna och sen uppföljningsveckan. Nätterna har blivit tusen gånger bättre mot vad de nånsin har varit (han vaknar fortfarande några gånger, men jag har inte behövt gå in till honom på några nätter nu eftersom han somnar om själv). Vargtimmen har vi varit hyfsat skonade från. I morse vaknade han dock 1 h innan han "skulle" och somnade inte om. Problemet är fortfarande nattningen, som tar uppemot 30 min med mycket skrik och gråt.
Vi har hittills varit mer eller mindre isolerade, bortsett från promenader och åkturer med bilen. Har velat minimera gossen från nya intryck så att han kan smälta de nya reglerna vi satt upp.
Nu undrar jag om man kan börja göra sånt man gjorde innan (typ shoppingturer, träffa folk, åka till nya platser m.m.) utan att riskera att lillkillen ska få för mycket nya intryck? Vill ju inte framkalla hinder till kuren, eftersom den inte sitter 100 % än (med tanke på nattningen).
TACKSAM FÖR SVAR SNARAST! Längtar efter att komma ut bland folk!