Premiär! Lillan flyttar ut...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
lillan

Premiär! Lillan flyttar ut...

Inlägg av lillan »

NU är lillans rum klart och vi flyttade in där med pompa och ståt på morgonkvisten idag...
Hon sprang för glatta livet runt i gåstolen och pratade med de färglada gardinerna... :lol:

Ja...sen har hon sovit sina turer där i dag utan problem, lades för natten utan problem...

SÅ nu får vi se hur natten kommer att bli, jag vet att den som får mest problem med att sova är JAG.

Har ångest redan vill som inte släppa taget om henne, vill höra hennes andetag innan jag somnar...*suck*

Fast jag vet att hon kommer att sova bättre utan oss, hon blir så lätt väkt av sin fars snarkande...

Så håll tummarna att natten genomlider utan större problem...*ler*

Mvh lillan
Stolt trebarnsmamma till flicka f?dd -95, pojk f?dd -97 och hemma med lillan f?dd 05-05-05
Tessan
Kontakt:

Inlägg av Tessan »

He he
När Emma fick sitt rum när vi flyttade för 1,5 månad sen sov jag inte på 3 nätter, hade världens ångest över att jag hade övergett henne.
Det gick och går jättebra :D :D :D
Mamma till Emma 050530 & Rasmus 080321 Sthlmsbo

Emmabilder :heart:
lillan

Inlägg av lillan »

Huga...!.. :D
Jo, min natt blev väl inte den bästa, hon sov rätt så bra fick ramsa 2 gånger.

Men det är sååååååååååå tomt i vårat sovrum...*suck*

Den äldsta flickan fick eget rum när hon var 6 månader tyckte inte det var så jobbigt, och när lillebror kom fick han flytta in när han hade sovit hela nätter i 2 månader ( då var han 4 månader ) gick åxå hur bra som helst, men då hade de juh varandra...

Nu känns det som du skriver, som att man "överger" dem...*ler*

Få se hur många nätter det kommer att ta för oss...*ler*

Första natten var som sagt rätt så sömnlös från min sida...

mvh lillan
Stolt trebarnsmamma till flicka f?dd -95, pojk f?dd -97 och hemma med lillan f?dd 05-05-05
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"