Fördelar med varm- respektive kallmangel? Något annat att tänka på? Jag är helt lost och mina googlingar har inte resulterat i någon vidare klokhet.
Mangeldags
Mangeldags
Är det någon här som har koll på manglar
Jag saknar barndomens manglade sängkläder och tänkte nog införskaffa mig en mangel.
Fördelar med varm- respektive kallmangel? Något annat att tänka på? Jag är helt lost och mina googlingar har inte resulterat i någon vidare klokhet.
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Re: Mangeldags
Min kära mor har en kallmangel och den manglar alla lakan och dukar ypperligt slätt och bra! 
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
Tack Jenny! Det lutade åt en kallmangel, så nu fick du mig att bestämma mig 
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Bra!
Vet inte vad hon har för märke, men den är i alla fall elektrisk och typ 25-30 år gammal för den har funnits så länge jag kan minnas och aldrig varit trasig!
Vet inte vad hon har för märke, men den är i alla fall elektrisk och typ 25-30 år gammal för den har funnits så länge jag kan minnas och aldrig varit trasig!
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903