Hej!
Vi är en familj med två döttrar som just har flyttat in i Kållered i närheten av Göteborg. Det vore jättekul att få kontakt med andra AW-familjer i området och gärna med barn i samma ålder (våra flickor är födda 05 och 10). Finns det några här i närheten som är sugna på att träffa nya människor så får ni jättegärna höra av er till mig!
Kompisar i Kållered
Kompisar i Kållered
/AKS
Mamma till T född september 2005
Mamma till M född august 2010
Två underbara flickor uppfostrade i barnabokens anda sen födseln
Mamma till T född september 2005
Mamma till M född august 2010
Två underbara flickor uppfostrade i barnabokens anda sen födseln
-
ellinorneselius
Re: Kompisar i Kållered
Hej
Jag bor i skintebo med mina underbara killar en 06 och en färsk 11. Mannen är på volvo förstås:)
Har använt larm och sova kuren med stora killen och är så nöjd. Har precis lyckats få min 11:a att hoppa över 01.00 målet. Han är så duktig!
Diskussioner och träffar är aldig fel med likasinnade! Just nu blir jag på hemme plan men håll mig underättad.
Ellinor
Ellinor
Jag bor i skintebo med mina underbara killar en 06 och en färsk 11. Mannen är på volvo förstås:)
Har använt larm och sova kuren med stora killen och är så nöjd. Har precis lyckats få min 11:a att hoppa över 01.00 målet. Han är så duktig!
Diskussioner och träffar är aldig fel med likasinnade! Just nu blir jag på hemme plan men håll mig underättad.
Ellinor
Ellinor