Och tack för att ni finns här..
Vi har kurat vår 14 månaders kille sen han var åtta månader. Det har varit lite upp och ner ibland men dom senaste 2 månadens har fungerat prickfritt!
Han har riktigt njutit av att gå och lägga sig dag som kväll och sovit precis sona tider! Det har varit fantastiskt!
Jag började märka för några kvällar sen att han satte sig upp i sängen när jag ramsade ut och tittade efter mig vilket jag tyckte va lite konstigt. Sen i kväll kom bakslaget. Jag hade lagt tillrätta och ramsat ut och allt fungerade precis som vanligt. 5 minuter gick och sedan blir han jätteledsen. Jag låter han vara ca 10 min men utan någon förändring. Ramsar kanske var 10 min beroende på hur han skriker. Efter en halvtimma hör jag att han är riktigt ledsen och går in. Jag lägger honom tillrätta men han är nästan hysteriskt ledsen och kämpar och kämpar för att sätta sig upp och är jätteledsen. Efter många tillrätta läggningar blir han äntligen lugn igen och jag ramsar ut.
Får ramsa ett tag utanför innan han lägger sig ner och somnar.
Blir lite förbryllad över vad som hände?
Kunde han inte somna eller va va det frågan om?
Gjorde jag rätt som jag gjorde.
Hoppas innerligt att detta bara var en engångsföreteelse och att vi hittar tillbaka igen.
Någon dom varit med om något liknande?