Besviken

Frågor och svar om att kura lite äldre barn
Skriv svar
trottochsliten

Besviken

Inlägg av trottochsliten »

Känner mig så besviken! Här skulle man få stöttning och goda råd.. Men var? 1 som svarat på min tråd..
Alla ni som är så säkra på att den här kuren funkar, varför kan ni inte hjälpa oss som fastnat helt?
kiki

Re: Besviken

Inlägg av kiki »

Hej trottochsliten och välkommen :D

Jag förstår inte riktigt vad du är besviken på, det är ju inte så att forumet är nån typ av institution där man kan kräva en massa, tvärtom så är forumet helt gratis och alla som svarar i trådarna gör det helt frivilligt och helt utan ersättning.

Du har, som jag ser, skrivit två inlägg i två olika trådar, den ena har du fått svar av kloka Susanne G som föreslår att du ska kontakta en kurare. I nästa tråd får du råd av kloka Elle att maila den dip. kurare som du har närmast din bostadsort.

Så vad är problemet.

Vi kan ju inte veta vad du vill ha hjälp med.
/Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
miar70
Kontakt:

Re: Besviken

Inlägg av miar70 »

trottochsliten skrev:Känner mig så besviken! Här skulle man få stöttning och goda råd.. Men var? 1 som svarat på min tråd..
Alla ni som är så säkra på att den här kuren funkar, varför kan ni inte hjälpa oss som fastnat helt?
Ibland räcker det med ett svar om det är bra :wink:

Visst gör vi allt vi kan för att hjälpa till med funderingar, men vi gör det här på vår fritid, mitt bland våra familjer. Precis som kiki säger så har du fått fina svar - vi är tyvärr inga trollkonstnärer även om vi skulle önska det :wink: :D

Har du fler funderingar är du såklart välkommen att lufta dem så gör vi allt vi kan för att hjälpa till. Det är bra om du håller dig till samma tråd då!

Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn äldre än ett år "