Shn i Metro idag och i morgon!
Shn i Metro idag och i morgon!
Loggar in mig på telefonen i morgonrusningen i rena glädjen. Vilken fantastisk PR, vilken fin artikel!! Jag är så glad!!
Trebarn
Trebarn
brorsan 0507
syrran 0703 kurad vid 11 månader
Lillasyrran 0812 vinglig SM från start...
syrran 0703 kurad vid 11 månader
Lillasyrran 0812 vinglig SM från start...
http://www.metro.se/se/pdf/
Här kan man ladda ner pdf-version av Metro. Artikeln finns i utgåvan 17 nov 2010.
Fint!
Här kan man ladda ner pdf-version av Metro. Artikeln finns i utgåvan 17 nov 2010.
Fint!
Mamma till en pojke född 8 januari 2007 (kurad vid 6 månader) och en stor liten knodd född 24 juli 2010 (en vecka efter beräknat, 4,5 kg tung) som standardmodellas.
-
Sarisparis
- Rådgivare/advisor
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Sign. "kristina"
Heder och ära åt journalisten, Fanny Lundstedt! Hon har gjort ett så vackert arbete. Varmt, sakligt, korrekt - och vägledande =D>
Så skulle all journalistik vara :-({|=
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Bobos mamma
Hur anmäla sig till kursen i Gastsjön?
Läste också artikeln i Metro och har nu tokläst om kuren. Verkar toppen!
I dag får jag sova 40 min till 1,5 timme i stöten om nätterna innan min femmånaders väcker mig. Vi är så trötta här hemma så jag vet inte om vi pallar att själva genomföra kuren. Någon som vet när nästa kurs i Gastsjön är och hur man kan anmäla sig?
I dag får jag sova 40 min till 1,5 timme i stöten om nätterna innan min femmånaders väcker mig. Vi är så trötta här hemma så jag vet inte om vi pallar att själva genomföra kuren. Någon som vet när nästa kurs i Gastsjön är och hur man kan anmäla sig?
Åh, den är så FIN artikeln, Fanny har gjort ett makalöst jobb
Ingen annan hade kunnat göra det bättre! Tänk så många som får RÄTT information nu, och inte den här galna ryktesspridningen som florerat på nätet. Och så otroligt söta små modeller, det var härligt att lära känna både de och deras mammor
Bobos mamma, nästa kurs i Gastsjön är nästa sommar, och så länge kan du ju inte vänta! Jag tycker du ska läsa på om kuren, införskaffa SHN-boken, läsa på forumet och kura din lilleman! Om du sen behöver hjälp finns kontaktlistan med alla utbildade kurare som du kan kontakta om du behöver mer handgriplig hjälp. De allra flesta föräldrar klarar dock av att kura själva bara de är tillräckligt pålästa och förberedda!
Bobos mamma, nästa kurs i Gastsjön är nästa sommar, och så länge kan du ju inte vänta! Jag tycker du ska läsa på om kuren, införskaffa SHN-boken, läsa på forumet och kura din lilleman! Om du sen behöver hjälp finns kontaktlistan med alla utbildade kurare som du kan kontakta om du behöver mer handgriplig hjälp. De allra flesta föräldrar klarar dock av att kura själva bara de är tillräckligt pålästa och förberedda!
-
Bobos mamma
Och här kommer du att få ALL den hjälp du behöver, törs jag lova!Bobos mamma skrev:Miar70 tack för hjälpen. Ja vi får läsa på ordentligt och förbereda oss noga, för till nästa sommar är det alldeles för långt. :^o
Men nu har jag hittat detta i alla fall
Kram!
Instämmer!Och här kommer du att få ALL den hjälp du behöver, törs jag lova!
Anna- grattis till uppslaget! Verkligt bra och så bra med mkt bilder så folk SER värmen i detta fin fina arbete!!
Kram och massa värme!
Bebispojken född 22 april 2009
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie