Jag är helt ny på detta forum, anmälde mig nyss efter att i veckor läst och läst och läst om olika kurhistorier här
Jag har även precis läst ut Internationella Sova Hela Natten och jag är VÄLDIGT sugen på att sätta igång och kura vår lilla Molly 7 månader.
Men så tvekar jag - klarar jag av det? Jag vet ju att jag VILL, för storasyster Isa har alltid varit så himla superokrånglig gällande sömnen så när vi nu fick denna lilla "krångelmaja" känner vi ju bara att det blev så bökigt och slitigt med konstig sömn osv.
Jag vet alltså att jag VILL genomföra SHN men osäker på om jag verkligen grejar det! Tänk om jag misslyckas osv, såna tankar kommer.
Jag måste nog läsa på igen och lite till och ännu mer innan jag är framme och kan sätta igång - men när vet man att man är så påläst att man kommer att greja det? Skulle inte förvåna mig om Molly är enda barnet på hela jorden som inte låter sig kuras med gott resultat
Grejen är att hon är inte supertrasslig heller, men ofta svår vid nattning samt vaknar mellan 2-4 gånger på nätterna fortfarande och bara MÅSTE amma och jag orkar inte mera snart. Svår som sjutton att få till att sova på dagarna också.
Tror ni SHN kan funka då?
Läser vidare lite här inne så länge, i hopp om lite mera kött på benen eller något
Oj nu blev detta långt. Ville nog ha lite pepp kanske, bara
Bästa hälsningar Jen