forumet nere och väldigt segt?
forumet nere och väldigt segt?
Hej,
Jag har en del problem med att ladda ämnen i forumet och i går var sidan nere nästan hela dagen? Eller i alla fall de gånger jag försökte gå in. Tänkte bara höra om det är fler som haft liknande problem? Är det väldigt många nya användare eller liknande?
Det är iaf väldigt långa svarstider och jag tror inte att det är min uppkoppling för den är väldigt snabb.
Kram på er!
Jag har en del problem med att ladda ämnen i forumet och i går var sidan nere nästan hela dagen? Eller i alla fall de gånger jag försökte gå in. Tänkte bara höra om det är fler som haft liknande problem? Är det väldigt många nya användare eller liknande?
Det är iaf väldigt långa svarstider och jag tror inte att det är min uppkoppling för den är väldigt snabb.
Kram på er!
Kaspian 2007-11-03 Minikurad 14-16 mars 2008
Cera 2009-06-28 vecka 40+5 SM från början
Cera 2009-06-28 vecka 40+5 SM från början
-
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Nu ska det funka - och de har hela tiden sagt att de är till 99% "säkra" men att det någon gång om året händer sådana här saker

O:)

Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
- Forumets ordförande
Hej, som ni märker är webbhotellet uppe och fungerar igen. Men om man vill skriva ett meddelande får man ett "debug" felmeddelande.
Detta är något vi jobbar på men vet att det spelar ingen roll, ert meddelande kommer in precis som förr. Så ignorera "debug" och se det som ett "klart" eller "ok".
Lycka till så hoppas jag det skall ordna sig snart.
Detta är något vi jobbar på men vet att det spelar ingen roll, ert meddelande kommer in precis som förr. Så ignorera "debug" och se det som ett "klart" eller "ok".

Lycka till så hoppas jag det skall ordna sig snart.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 

-
- Forumets ordförande
Hej, jag har nu suttit här hela kvällen och rensat dubletter, trippletter, (fyrteppler, och femteppler eller vad heter det
)
Jag kan nu skapa nya trådar och allt verkar fungera felfritt för mig. Det enda som jag ser är annorlunda är att typ sista inlägg på forumet som borde ha varit Miar70 för denna tråden inte stämde. Men det kan i alla fall jag leva med en tid till.
Kram på er och foruma på nu!

Jag kan nu skapa nya trådar och allt verkar fungera felfritt för mig. Det enda som jag ser är annorlunda är att typ sista inlägg på forumet som borde ha varit Miar70 för denna tråden inte stämde. Men det kan i alla fall jag leva med en tid till.
Kram på er och foruma på nu!

Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.