Rekryteringsprocessen igång!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
TorpSara

Rekryteringsprocessen igång!

Inlägg av TorpSara »

2003 startade Storbacken i nuvarade form. Ett familjeföretag med fokus på personlig utveckling, byggnadsvård, djur och natur.
Vi arbetar mycket långsiktigt i alla frågor.


Vi söker trainee!

Storbacken är ett kreativt och roligt familjeföretag som nu expanderar. Vi söker en positiv och framåt medarbetare som vill stanna och utvecklas under många år. Vi arbetar mycket med vidareutbildning och kompetensutveckling, så tidigare erfarenheter är inget krav. De första åren är förlagda företrädelsevis på plats på Storbacken, men senare finns möjlighet att ta del av externa utbildningar.

Låter detta som någonting för dig? Då ses vi gärna för ett första möte någon gång i slutet av juni.

Tillträde: I slutet av januari 2010.
Lön utgår med 1,5 miljoner fördelade på 19 år.

För mer information kontakta gärna TorpSara eller Diskoper. Personalrepresentant är Edvard Vällingson.
kattklo

Inlägg av kattklo »

:lol: :lol: :lol:
Det var det roligaste tillkännagivandet ever!
Och så roligt på riktigt också.
Hoppas på en riktig arbetsmyra till er gård.
KRAM katten
kiki
Inlägg: 2322
Blev medlem: lör 11 nov 2006, 15:26
Ort: Norrtälje

Inlägg av kiki »

:lol: :lol:
Jag är säker på att ni kommer ha framgång i rekryteringen av er nya medarbetare och att h*n kommer att trivas bra under många många år.

Tack för att jag fick ta del av ansökan, men jag måste tyvärr meddela att jag inte kommer att söka tjänsten då jag är i full gång att starta ett litet företag på egen hand. Jag hoppas att jag får ta del av ert expanderande företag och tror att jag har mycket att lära av er.

Kram
Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:D Du är för go du, Torpan :heart:

Tänk att ni snart ska få träffa lilla traineen första gången, jag är säker på att hon uppfyller alla krav (jodå, det är klart det blir en hon! säger jag kaxigt trots att jag gissade fel på SusanD:s :wink: ).

Puss och kram till er alla!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Lingontuva
Inlägg: 682
Blev medlem: ons 21 mar 2007, 10:33

Inlägg av Lingontuva »

Vilka härliga nyheter! Grattis till lilla traineen!
ilindstrom
Inlägg: 2797
Blev medlem: ons 14 nov 2007, 14:56

Inlägg av ilindstrom »

Å vad glad jag blir för er skull. Och tack för morgonens skratt. :lol: :lol:

kramar :heart:
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

:shock: Jag pratade i telefon samtidigt som jag klickade runt på forumet. Fattade först INGENTING :lol: :lol: :lol:

SÅ roligt!!! :heart: :heart: :heart:

Massa kramar

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Elle
Inlägg: 4720
Blev medlem: tor 02 feb 2006, 20:16

Inlägg av Elle »

:lol: Du är för skön Torpan :heart: :lol: GRATTIS!!!

Kramar Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Nancy

Inlägg av Nancy »

:D Underbar annonsering :thumbsup: Det är en ära att få ta del av er rekryteringsprocess och vi kommer att följa er med spänning.

:heart: Stor kram och grattis från Nancy
(som tror på en liten lillebror men å andra sidan brukar jag alltid gissa fel...)
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

:lol: Det var ju tur att det låg under rubrik Barnaväntan annars hade jag hoppat på tåget diiiirekt. :lol: Som trainee alltså. 8) Det lät som en sån sympatisk och rolig rekryteringsplats. Men det var nog inte en 40-årig fyrbarnsmamma ni hade i åtanke, haha! :lol: :oops: Jaja, jag får väl räkna mig till de där lågutbildade (läs korkade) på det här forumet som Clambake orerar om. :roll: :wink:

Så nu är det offentligt alltså? No more mumlande, hummande and wispwering in the bushes, eller? :-k :?:

JÄTTEKUL! \:D/ I så fall! Vecka, förmodat kön, storebrorsreaktioner, illamående, namnförslag i pipen? Dags för omfattande rapportering, tack. :D

Stort grattis igen och snälla pussar på magen! :heart: Jannika
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Och BF? Vilktigt för horoskopsanalysen. 8)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:lol: :heart: :-({|=

du är bäst

Storkramen :heart:
/Fjällmor
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

:D Tack allihopa. Jo, nu har jag berättat för chefen, så då är det väl officiellt. (Att räkna vekor är ju inte min grej, just i det fallet. Vecka 12, som många har verkat fastna för, är ju bevisligen inte någon magisk vecka, om man säger så... :roll: )

Jannika, din gamla häxa: 22 januari 2010 föds det en pojke :?: som nog ska heta Emmy efter min farmor. 8-[

Storebror framlever sitt liv i ljuv ovisshet än så länge. Jag mår som vanligt prima, förutom en envis :evil: -förkylning som ger mig dålig aptit och lite dålig syresättning. Dessa tu leder till blodsockerfall, sjösjuka och tröttma framåt eftermiddagen.
Graviditetssymtom är inte min grej annars, jag har ett: Jag kan inte dricka kaffe. Min konsumtion är i normalfallet absolut fosterfördrivande (6-8 muggar/dag), så det är nog en Guds försyn. Annars brukar jag inte märka så mycket förrän det börjar sparka i vecka 15... Den mycket abrupta koffeinavgiftningen för ju med sig en del symtom, man kanske ska räkna in dem?

Vår fina underbara doktor Karin tar emot oss den 22 juni för ett första möte. Det var hon som gjorde ultraljudet+fvp med Isak och hade sedan hand om oss hela processen. Hon är studierektor nu och har inga patienttider, men trots det så blev vi kallade till henne. Ibland, vet ni, är vården allt man kan begära och lite till. :heart: Då får vi se hur vi går vidare. Jag lutar åt ett fvp även om Isaks kromosomfel inte var genetiskt. Bara för min hjärteros skull.

Idag har jag skickat Ed till landet med Farmor&Farfar. Där kan man åka BÅT och hänga med sysslingar. Jag kommer att längta ihjäl mig! :shock: Den ömme fadren jobbar ihjäl sig i ett par dagar till, och dito gör jag, så alla blev glada av den här lösningen.

För alla som anmält intresse i övrigt: Vi tar emot praktikanter också!
Rödfärgskokning, blåmesungevaktning och rådjurstämjning står Junis program! :wink: Frammåt hösten kan man få lära sig att bryta linoljefärg och lerklina väggar. Med eller utan kodynga. :mrgreen:
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Häxa? Hmpf... [-(

Då blir det en vattuman! Oooootroligt trevligt släkte. :D Men månen i väduren om du envisas med 22. Lite hetsigare känslomässigt, inge vidare tålamod men entusiastisk och modig.

Solen byter den 21 så behagar bebis komma ut tidigare så är det en stenis. Oavsett vilket så kommer bebis att tänka som en stenbock (merkurius) dvs metodiskt, analytiskt och ffa praktiskt. :lol:

Vad mycket roligt ni ska göra! Bryta linolja, koka färg och jag vet inte vad. Precis sånt vi borde kunna med vårt gamla hus men inte kan. Vi kanske får komma hela gänget och gå på kurs. :wink: Kan ni nåt om gamla tegeltak? O:)

Kram Jannika
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Jannika skrev:Häxa? Hmpf... [-(

Då blir det en vattuman! Oooootroligt trevligt släkte. :D Men månen i väduren om du envisas med 22. Lite hetsigare känslomässigt, inge vidare tålamod men entusiastisk och modig.

Solen byter den 21 så behagar bebis komma ut tidigare så är det en stenis. Oavsett vilket så kommer bebis att tänka som en stenbock (merkurius) dvs metodiskt, analytiskt och ffa praktiskt. :lol:

Vad mycket roligt ni ska göra! Bryta linolja, koka färg och jag vet inte vad. Precis sånt vi borde kunna med vårt gamla hus men inte kan. Vi kanske får komma hela gänget och gå på kurs. :wink: Kan ni nåt om gamla tegeltak? O:)

Kram Jannika
Brås alltså på sin pappa och sin mormor.

Jag kan ALLT om tegeltak. Shoot. 8)
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"