Jag kurade min dotter när hon var drygt 4 månader och det gick galant. I drygt två månader fick jag sova hela nätter och det var underbart! Men mornarna satte vi aldrig helt. Hon vaknade ofta lite för tidigt och jag orkade aldrig göra någon "minikur" för dem. Tänkte nog istället att hon kanske inte klarade att sova till sju...
Sen blev hela familjen sjuk och jag blev svag och orolig och på den vägen är det. Nu somnar hon som hon ska men vaknar ett (!) på natten och får då amma och sova i min säng hela natten
Dags för omkurning! Är det något särskilt jag bör tänka på inför den här omgången? Och kuren kan jag börja först om en dryg vecka, ska jag fortsätta som nu tills dess eller ska jag börja "lite grand" att styra upp saker igen? Vad tror ni.
Och en fråga till - hur långa ska matstunderna vara nuförtiden? Nu äter hon ju en del mat men jag ammar också fortfarande och dessutom ger jag tillägg vid de målen. Hur lång tid har hon "på sig" att äta?
Tacksam för svar