Tack alla söta människor!
Miniz, du har ju redan tre!!! Giriga människa där!

Men jg fattar vad du menar, jag tycker att det är rätt fantastiskt att gå runt och vänta på jäsning! För att inte tala om sen...
Elle, vi måste ses snart! Hugo suckar lite uppgivet emellanåt: "Olle flugit flugplan till Vässindjen..." han förstår ju inte att han faktiskt bara är på andra sidan stan och att det bara är en massa "vuxna saker som håller dem ifrån varandra...
Emma, ja visst är det häftigt. Fattar inte riktigt själv ännu...
TorpSara, det är som livet är i stort: Först är det ett helvete, sen är det skönt... Allt från plugg till barnafödande funkar under den rubriken, tycker jag!
Frieda, ibland glömmer man det uppenbara! Jag läser ju din tråd, men jag tror banne mig inte att jag har grattat dig!!! Skäms och gör det här istället.

(Känns ju liksom något sent att dyka in med ett NÄMEN SER MAN PÅ!?!?! GRATTIS!" i din tåd NU, om du fattar...)
Nu äter jag för övrigt ostbågar (firar dubbelt: jag mår inte illa längre, ens av ostbågar, OCH jag har avslutat min kostrådgivarutbildning idag med strålande resultat, skrytig som jag är... Och vad passar väl en kostnörd bättre än - OSTÅGAR??! Hahaha, graviditet är inte rationellt, bara undantagstillstånd!)
I'll be back!