Hjälp jag har vagnat i tre veckor och det hjälper inte

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
smulan3

Hjälp jag har vagnat i tre veckor och det hjälper inte

Inlägg av smulan3 »

Kan nån hjälpa mig med lite råd. Jag har en 2 månaders bebis som tyckte att det var lämpligt att äta med 45 minuters intervall på nätterna. Eftersom jag också har en 3 åring är det helt omöjligt för mig att orka med detta. Vi kurade vår äldsta dotter när hon var 7 månader och det gick jättebra, därför tänkte jag att jag kan få lite ordning på nätterna om jag vagnar lillan men det går verkligen inte bra.
Hon äter o sover i princip så mycket hon skall under dagarna, och går verkligen upp mycket i vikt så det är inte så att hon får för lite mat. Min plan är att hon skall sova 21.30 -03-30 och sen äta och somna om men ungefär varannan natt vaknar hon redan vid 1.00 och jag får vagna henne till sömns. varför ger det sig inte? hon hade 3 nätter på rad där hon faktiskt sov 6-7 timmar men sen har hon börjat strula. Är hon bara för liten för detta eller vad kan det vara för fel. Jag vet inte hur länge jag orkar hålla på och vagna ger snart upp detta.
hopp om hjälp
/smulan
Mamma till dotter född feb - 06 och dotter född 081013 (bf +6)
Johanna w.

Inlägg av Johanna w. »

Hej!
Jag tror att du får bättre svar om du lägger tråden på Späda barn och små eftersom hon inte är ett kurbarn (4-12 mån).

Kram Johanna
Mamma till
Hjärtis april 07
Lill-hjärtis oktober 08
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Jag la din fråga som hamnade på användarhjälp på späda och små. Där finns också ett svar (kommer säkert fler).
Så jag ser denna tråd som stängd!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"